Po předchozích 2 dnech jsme opravdu unavení. Proto královna ráno vyhlásila „odpočinkový“ den, abychom nabrali sílu na další hledání draka. Musíme také zvážit, zda se fialoví a rudí ďáblíci nechtějí spojit proti nám. Nabíráme tedy síly, zvládneme vytvořit portréty královského dvora i jednotlivých družin.
Protože družiny regenerují rychle, vyhlašuje královna na večer ještě jeden rytířský turnaj „koňmo“ o dvou kolech: V prvním se jezdec snaží zasáhnout terč na štítu pomocí KNG, v druhém musí zasáhnout visící kruh svým mečem. Turnaj je napínavý do poslední chvíle.
Ale v okamžiku, když má královna vyhlásit a odměnit vítěze, zjišťujeme, že ji nemůžeme najít. Bez úspěchu jsme prohledali všechny královské komnaty a celý tábor. Nakonec jsme na příjezdové cestě objevili její královskou korunu se závojem, do kterého se zachytil i kousek pláště nějakého Rudomrcha. Bojíme se nejhoršího. Královna byla unesena.
Vyslali jsme zvědy a průzkumníky do širého okolí. Ale my sami musíme přece fungovat dál. Tak by to královna chtěla. Zvládneme večerní nástup s poštou, bodováním i předáním čerstvých zpráv od zvědů královské družiny. Pokud se nám královnu nepodaří najít, musíme ráno všichni vyrazit ji hledat. Ale doufáme, že se vrátí dříve, než se vzbudíme.